Copykollen

Copykollen är en panel av kloka människor som helt enkelt tycker till om reklam (och de är inte nödvändigtvis copywriters). Svårare än så är det inte och det är också det som är tjusningen.

Med jämna mellanrum får de här personerna (som lyckligt ovetande har tackat ja till att vara med) tre frågor kopplade till en eller flera annonser, reklamfilmer och/eller kampanjer.

Syftet med Copykollen är att sprida inspiration och ge exempel på olika tankesätt kring kommunikation – för även om det är duktiga människor allihop som är med i panelen kan jag lova att de inte alltid tänker likadant!

Copykollen består av de här sju personerna:

  • Johan Ahlénius, Letterman
  • Stina Johansson, PS
  • Tomas Nilsson, Lunds Universitet
  • Johan Nilsson, JJP
  • Nina Janowicz, The Girls of Florida
  • Ej introducerad ännu…
  • Ej introducerad ännu…

Välkommen!

#1 Be there when the market turns

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>